CRM فارسی

نرم افزار CRM راهی برای ارتباط با مشتریان شما

CRM فارسی

نرم افزار CRM راهی برای ارتباط با مشتریان شما

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت های مطرح دنیا که از نرم افزار HubSpot جهت مدیریت و تعامل بهتر با مشتریان خود بهره می برند.

HubSpot یک پلتفرم CRM است که به شما امکان می دهد سرنخ ها و مشتریان خود را در مراحل مختلف کسب و کارتان ردیابی کنید. CRM HubSpot در واقع رایگان است و با مجموعه‌ای از ابزارها از جمله چت زنده، لیست‌های پویا، فرم‌هایی برای جذب سرنخ و بازاریابی ایمیلی همراه است.

مهاجرت مشتریان و جمعیت مناسب به شما امکان می دهد یک دیدگاه مشتری واحد داشته باشید که ارتباط آنها با شرکت مربوطه، همکاران، فعالیت، مکاتبات، عضویت در لیست و تعامل، فعالیت از وب سایت ... لیست ادامه دارد. این دیدگاه مشتری و نحوه ادغام آن در سراسر پلتفرم یکی از بزرگترین نقاط قوت HubSpot است.

ویژگی های کلیدی HubSpot که تأثیر قابل توجهی بر تیم فروش شرکت ها گذاشته است:

  • همسویی فروش و بازاریابی

  • نتایج همسویی موفق

  • قوانین قابل برنامه ریزی

  • تجربه کاربری یکپارچه

  • بدون سرنخ در مقابل مخاطبین

  • داده های تجاری یکپارچه

  • بینش عملی

در ادامه به معرفی شرکت های معتبری می پردازیم که  با استفاده از نرم افزار HubSpot کسب و کار خود را توسعه و میزان فروش شان را افزایش داده اند. 

  1. Crunch Fitness با HubSpot سرنخ ها و ثبت نام ها را افزایش می دهد

شرکت Crunch Fitness که در سال 1989 در شهر نیویورک تأسیس شد، با شعار "قضاوت نکنیم!"به بیش از 300 باشگاه در سراسر جهان رسیده است.  با این عقیده Crunch Fitness از همه افراد صرف نظر از شکل، اندازه، سن، نژاد، جنسیت یا سطح تناسب اندام استقبال می کند.   

متأسفانه ابزارهای فروش و بازاریابی این شرکت نتوانستند با این رشد همگام شوند. وب سایت آن مستعد خرابی بود و به روز رسانی با اطلاعات فعلی دشوار بود.

هیلی ایروین، مدیر فناوری بازاریابی Crunch Fitness می‌گوید: «فرانچایزهای ما شرکت‌های LLC خودشان هستند و خواهان دسترسی، کنترل و ورودی بیشتر به فروش و بازاریابی بودند. آنها می خواستند عملکرد ایمیل را ببینند و مخاطبین را تجزیه و تحلیل کنند. اما در کاری که می توانستیم انجام دهیم بسیار محدود بودیم.

بنابراین، Crunch Fitness HubSpot Marketing Hub Enterprise، Sales Hub Professional و CMS Professional را پیاده سازی کرد تا فروش، بازاریابی و مدیریت محتوا را در یک پلتفرم ادغام کند که بتواند برای فرنچایزها باز کند.

  1. چگونه Ceros با HubSpot سرنخ ها را افزایش داد؟

Ceros یک پلت فرم ایجاد محتوای تعاملی مبتنی بر ابر را برای برندهای پیشرو B2B و B2C مانند Dallas Cowboys، NewsCred، Wall Street Journal و غیره فراهم می‌کند. به عنوان یک استارتاپ با اهداف رشد تهاجمی، تیم فروش و بازاریابی بر آگاهی از نام تجاری همراه با تولید سرنخ با حجم بالا متمرکز است. آنها به پلتفرم بازاریابی و فروش همه‌جانبه HubSpot روی آوردند تا با ایجاد یک فرآیند پیشرفته و سرتاسر به اهداف خود دست یابند که منجر به تولید سرنخ و فروش می‌شود. 

نرم افزار Ceros ایجاد محتوای تعاملی آنلاین را برای بازاریابان و طراحان آسان می کند. نه تنها تولید محتوا برای آنها یک اشتیاق است، بلکه توانایی ردیابی و اندازه گیری عملکرد محتوا نیز همین است. این عوامل همسویی با HubSpot را برای Ceros طبیعی کرد. نرم افزار بازاریابی ورودی HubSpot اکنون به تیم بازاریابی Ceros دید کاملی از نحوه تعامل مخاطبین با وب سایت، محتوا، ایمیل و رسانه های اجتماعی خود می دهد.

Ceros از فناوری HubSpot در کل پشته بازاریابی خود استفاده می کند. با انجام این کار، آنها قادر به سرمایه گذاری و افزایش دانش خود در سه زمینه اصلی هستند:

  1. با استفاده از ابزارهای فروش HubSpot، نمایندگان توسعه کسب و کار Ceros (BDRs) می توانند هشدارهایی را در زمان واقعی دریافت کنند که مشتریان احتمالی با ایمیل یا محتوای وب سایت تعامل داشته باشند تا یک گفتگوی به موقع ایجاد شود.

  2. BDRها و تیم فروش می توانند این تعاملات را در سوابق تماس فردی ببینند تا به روشی آگاهانه و هوشمندانه بر اساس آنچه مردم به آن ابراز علاقه می کنند، با آنها ارتباط برقرار کنند.

 

  1. در بخش بازاریابی، ابزارهای HubSpot Reporting به Ceros اجازه می‌دهد تا ایمیل‌ها و کمپین‌های پیگیری گسترده‌تر و مبتنی بر رفتار را انجام دهد. به عنوان مثال، آنها یک پیگیری خودکار را برای یک گروه که 100٪ ویدیوی آزمایشی خود را تماشا کرده اند و گروهی دیگر برای کسانی که تماشا نکرده اند ارسال می کنند.

 

  1. رضایت مندی کامل شرکت Ving از نرم افزار HubSpot 

Ving یک پلت فرم انطباق است که ردیابی، نظارت و ثبت انطباق کارکنان و مشارکت با آموزش ایمنی شرکت را برای شرکت ها آسان و کارآمد می کند. Ving در روزهای اولیه خود از HubSpot استفاده می کرد، اما پیاده سازی آن در اولویت نبود.

در نتیجه، Ving در نهایت به Salesforce مهاجرت کرد تا هزینه های کسب و کار را کاهش دهد. وینگ با ثبت نام تنها برای دو یا سه صندلی برای تیم فروش، فکر می کرد آنچه را که نیاز دارد به دست خواهد آورد و از نظر مالی در وضعیت خوبی خواهد بود.

اما پس از سه سال استفاده از Salesforce، بازگشت به HubSpot CRM به موضوع بحث تبدیل شده است. صرفه جویی در هزینه های پیش بینی شده محقق نشد زیرا استفانی و تیمش مجبور بودند ابزارهای اضافی را برای دستیابی به عملکرد مورد نیاز خود پیاده سازی کنند - و هزینه آن ابزارها انباشته شد.

بنابراین تیم Ving ، سیستم مدیریت مشتری HubSpot را با استفاده از کارت امتیازی که شامل روابط شریک، اهداف، قابل تحویل، منابع داخلی و هزینه‌ها بود، بررسی کرد. به زودی مشخص شد که HubSpot تمام ویژگی های مورد نیاز Ving را در یک پلتفرم دارد.

تیم Ving بسیار تحت تأثیر این پیاده‌سازی قرار گرفت و با HubSpot به طور کلی، آنها در نهایت پشته فناوری Ving را گسترش دادند تا شامل Marketing Hub، CMS Hub، Service Hub و Sales Hub شود. 

 

شرکت هایی که از سیستم مدیریت مشتری Microsoft Dynamics 365 Remote Assist استفاده کرده اند

  1. استفاده شرکت L'Oréal از نرم افزار Microsoft Dynamics 365 Remote Assist در جهت تسهیل کار جهانی و کمک به محیط زیست

 

شرکت L'Oréal در سراسر جهان به دلیل کیفیت و تنوع گسترده محصولات زیبایی خود که نتیجه تلاش کارمندان آن در 150 کشور جهان است، شناخته شده است که برای تولید و بسته بندی به ماشین آلات پیچیده نیاز دارند. گاهی اوقات یک ماشین نیاز به تعمیر دارد زیرا یک قطعه خراب است، تجهیزات جدید باید نصب شود، یا ممکن است ماشین نیاز به بازرسی داشته باشد. در این مواقع، توضیح واضح فرآیند از طریق تلفن همیشه آسان نیست و آوردن کارشناسان به سایت ممکن است گران تمام شود. این رویکرد سنتی برای تعمیر و نگهداری در محل نیز می تواند به تاخیرهای قابل توجه و پرهزینه منجر شود.   

برای حل این چالش، این شرکت به دنبال راهی برای بهره مندی از تخصص افرادی بود که در محل حضور ندارند. کمپانی L'Oréal ، نرم افزار Microsoft Dynamics 365 Remote Assist را در هولولنز 2 انتخاب کرد تا به کارمندان در یک مکان اجازه دهد تا ببینند کارمندان در مکان دیگر در زمان واقعی به چه چیزی نگاه می کنند. آن‌ها می‌توانند به یک تصویر واکنش نشان دهند، از حاشیه‌نویسی‌های واقعیت ترکیبی استفاده کنند و اطلاعات مهم را حتی زمانی که به صورت فیزیکی در دو طرف کره زمین قرار دارند، به اشتراک بگذارند. این امر به طور قابل توجهی هزینه های عملیاتی و سفر را کاهش می دهد و کارایی را افزایش می دهد و بازگشت فوری سرمایه را فراهم می کند. 

  1. به دست آوردن کارایی شرکت مرسدس بنز با استفاده از HoloLens 2 و Dynamics 365 Remote Assist

مرسدس بنز یک نماد جهانی در صنعت خودروسازی و متعهد به ارائه تجربه نهایی مشتری، نه تنها در طراحی و تولید خودروهای برتر بلکه ارانه دهنده ی خدمات پیشرو در صنعت است. برای کمک به دستیابی به این هدف، این شرکت فناوری‌های Microsoft HoloLens 2 و Dynamics 365 Remote Assist را برای بهبود کارایی تکنسین خدمات، کاهش زمان حل مشکلات و کاهش هزینه و اثرات زیست‌محیطی سفرهای مرتبط با خدمات انتخاب کرد. 

با HoloLens 2 و Dynamics 365 Remote Assist، چندین متخصص از سراسر جهان می‌توانند با یک تماس به رفع مشکل کمک کنند. کارشناسان از راه دور می توانند هر چیزی را که تکنسین می بیند ببینند، می توانند اطلاعات را مستقیما به نمای HoloLens 2 ارسال کنند و اطلاعات بصری را حاشیه نویسی کنند. مشکلی که ممکن است روزها تماس های تلفنی و ایمیل ها را برطرف کند، اکنون با یک مکالمه 10 دقیقه ای قابل حل است. ما در زمان زیادی صرفه جویی می کنیم و نیازی به برگشت و جلو رفتن، آپلود اطلاعات، پرسیدن سوال و انتظار برای پاسخ نداریم. 

 

معرفی 14 شرکت برتر دنیا که از Salesforce CRM در ایالات متحده استفاده می کنند

در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، بهتر است بدانید که یک چرخه حیاتی وجود دارد. این چرخه ابتدا با بازاریابی شروع می شود، به سمت فروش حرکت می کند، سپس برای حفظ رابطه به بازاریابی و فروش باز می گردد.

نقش های CRM معمولا به اشتراک گذاری فایل ها، نمایش فروش، ارسال پیام به همکاران، یکپارچه سازی ایمیل ها و استفاده از داشبورد مربوط می شود. با این حال، Salesforceبه عنوان نرم افزار شماره یک CRM در جهان، با داشتن یک اتوماسیون بازاریابی و یک ابزار خدمات مشتری، سیستمی فراتر از این ویژگی ها است.

این  نرم افزار به شما کمک می کند تا با درک بهتر مشتریان، تعامل خوبی با سرنخ ها و مشتریان خود داشته باشید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با آنها رابطه برقرار کنید و به انتظارات آنها پاسخ دهید. در ادامه جهت آشنایی شما با این نرم افزار کاربردی، ما 10 مزیت CRM Salesforce را بیان می کنیم.

آشنایی با 10 ویژگی برتر سیستم مدیریت مشتری Salesforce:

  1.  امکان استفاده از ابزارهای اتوماسیون جهت برقراری ارتباط

  2. استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها

  3. پیگیری فعالیت مشتری

  4. همگام سازی داده ها از برنامه های مختلف

  5. کمک به مشتریان از طریق چت 

  6. تعامل مداوم با مشتریان فعلی

  7. مخاطبان خود را در یک مکان مشاهده کنید

  8. می توانید اپلیکیشن بسازید

  9. برای درک بهتر کسب و کار خود، بینش جمع آوری کنید

  10. استفاده از ویژگی همه کانالی: ویژگی همه ‌کانالی که به برند شما کمک می‌کند رویکردی واحد داشته باشد تا مشتریان شما تجربه‌ای ثابت داشته باشند.

فهرست 14 شرکت مطرح جهان که بر مدیریت ارتباط با مشتری تحت نرم افزار Salesforce CRM متکی هستند و به Salesforce اعتماد دارند:

  • Spotify

  • Amazon Web Services

  • U.S. Bank

  • Toyota

  • Macy’s

  • T-Mobile

  • Aldo

  • The New York Post

  • American Express

  • Canon

  • TheAmerican Red Cross

  • L’Oréal Americas

  • NBCUniversal

  • The Hershey Company

  • امید فاضلی
  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله با جزئیات توضیح می دهیم که Salesforce چیست و واقعا چه معنایی دارد. Salesforce یک شرکت نرم افزاری مبتنی بر ابر است که به مشتریان خود بستری را برای توسعه برنامه های کاربردی خود بدون گذراندن مراحل دشواری که قبلا در سیستم قدیمی طی می کردند، ارائه می دهد. نرم افزار یا برنامه کاربردی پس از ایجاد می تواند در فضای ابری آپلود شود تا کاربران نهایی بتوانند آنها را مشاهده کنند. 

شرکت نرم افزاری Salesforce در حال حاضر راه حل ها و پلتفرم های نرم افزاری مختلفی را برای توسعه دهندگان جهت ایجاد و توزیع نرم افزار یا برنامه های سفارشی فراهم می کند. هم اکنون غول‌های فناوری مانند گوگل، توییتر، آمازون و فیس‌بوک از SaaS یا PaaS استفاده می‌کنند.  

توسعه‌دهندگان Salesforce می‌توانند اپلیکیشنی را روی فضای ابری بسازند و با استفاده از Salesforce آن را با چندین شرکت در چندین دامنه به اشتراک بگذارند. 

وقتی صحبت از سیستم های منابع انسانی شد، هر شرکتی در سراسر جهان یک تیم منابع انسانی دارد. هر تیم منابع انسانی به یک برنامه HR برای ذخیره سوابق کارمندان نیاز دارد. تقریبا تمام مشخصات چنین برنامه ای برای همه شرکت ها مشترک است. بنابراین، به عنوان یک توسعه دهنده، ایجاد یک برنامه Salesforce برای چنین مشخصاتی، انتشار آن در فضای ابری و ارائه آن به عنوان یک سرویس به چندین مشتری به طور همزمان بسیار آسان است. از آن جایی که تعمیر و نگهداری از آن را می توان به خوبی انجام داد، بنابراین اساسا مشکل مقیاس پذیری حذف شده است.

این ویژگی ها در واقع توانایی هایی است که Salesforce می تواند انجام دهد و به همین دلیل است که Salesforce برای کسب و کار شما اهمیت دارد. جالب است که بدانید Salesforce قدیمی ترین و منعطف ترین CRM تا به امروز است.

همین امر در مورد سیستم های مالی نیز صدق می کند، زیرا اکثر شرکت های مالی یا بانک ها باید تراکنش های مختلفی را ردیابی کنند، هم چنین مواردی از قبیل اینکه چه کسی آنها را انجام می دهد، میزان تراکنش ها چقدر است و انجام تراکنش در چه زمانی صورت گرفته است. می توان یک اپلیکیشن واحد ایجاد کرد تا تمامی مشخصات مورد نیاز را برآورده کند و با انتشار ساده این اپلیکیشن در فضای ابری، به چندین مشتری خدمات ارائه شود. به همین دلیل است که Salesforce شماره یک در CRM و فروش است. 

با ما همراه باشید تا در ادامه به مهم ترین سرویس های ابری Salesforce اشاره کنیم تا بتوانید با آگاهی بیش تری از امکانات کاربردی این سیستم مدیریت مشتری فوق العاده استفاده کنید. 

  1. سرویس فروش ابری Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud محبوب ترین و قابل اعتمادترین سرویس ابری است که توسط Salesforce ارائه می شود. برای کسب و کارهایی که در مورد سرنخ ها و مشتریان به پیگیری های زیادی نیاز دارند بسیار مفید است. Sales Cloud کار یک نماینده فروش را بسیار آسان می کند زیرا به آنها دید بسیار تلفیقی از همه مشتریان می دهد. همه داده ها را می توان در یک پنجره واحد با تمام جزئیات مورد نیاز ذخیره کرد. 

تنها با یک کلیک می توان مشخصات مشتری را مشاهده، ویرایش یا حذف کرد. تمام اطلاعات و تعاملات مشتری در یک مکان اتفاق می افتد و این همان چیزی است که Salesforce Sales Cloud به کسب و کارها کمک می کند. این سرویس امکان بهره برداری بهتر از داده های تجاری توسط نمایندگان فروش را فراهم می کند. به لطف ادغام بهترین شیوه ها و همچنین هوشمندی آنلاین، تراکنش ها سریعتر پردازش می شوند. بر اساس آخرین اطلاعات می توان به سرعت تصمیم گیری کرد زیرا همه داده ها در یک مکان قرار دارند. این اطلاعات به قدری سازگار است که می توان آنها را از طریق تلفن، لپ تاپ و غیره مشاهده کرد. سرنخ ها را می توان در زمان مناسب به نماینده مناسب تحویل داد و بهره وری را بهبود بخشید. 

  1. سرویس بازاریابی ابری Salesforce Marketing Cloud

ابر بازاریابی تقریبا توسط هر کسب و کاری برای اهداف بازاریابی استفاده می شود. در سرویس Salesforce Marketing Cloud، می‌توانید فقط با یک کلیک، نامه‌های شخصی‌سازی شده را برای هزاران مشتری بالقوه ارسال کنید. همچنین می توانید با استفاده از تبلیغات، محتوای رسانه های اجتماعی خاصی را هدف قرار دهید. از این سرویس می توانید برای افزایش ارقام فروش خود استفاده کنید.

راه های زیادی برای تعریف استراتژی بازاریابی بهینه وجود دارد. اما در میان این شرکت هایی که در بازاریابی شکست خوردند، یک چیز واضح است. سیل تبلیغات هدفمند ضعیف برای مشتریان به وضوح راه حلی نیست. اگر شما یک کاربر مشتاق آنلاین هستید، قطعابا چنین تبلیغاتی در صندوق پستی خود مواجه شده اید. 

اگر به فکر بازاریابی دقیق و اصولی هستید، با Salesforce Marketing Cloud می توانید تیم بازاریابی خود را باهوش تر کنید و در مورد هر مشتری پیش بینی بیشتری داشته باشید. در این صورت شما یک پلتفرم هوشمند خواهید داشت که بازاریابی، فروش، خدمات و تجارت را ادغام می‌کند که مجهز به ابزارها و داده‌هایی برای ارائه توصیه‌هایی بر اساس خریدهای گذشته است و آن را به یک CRM مشترک تبدیل می‌کند.  

این سرویس همچنین برای عیب یابی مشکلاتی که مشتریان شما ممکن است با محصولات خاصی داشته باشند مفید است. می توانید تعامل را از طریق انجمن های سفارشی افزایش دهید و از طریق هر دستگاهی در هر کانالی از رسانه های اجتماعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. جمع آوری بینش های کلیدی برای تقویت رابطه شما با هر مشتری در هر مرحله با Salesforce Marketing Cloud ساده می شود. کمپین هایی که به راحتی قابل تنظیم هستند تا به تولید سرنخ در خط لوله کمک کنند و در عین حال دید کاملی از داده های مشتری برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود داشته باشید، همه این ها با ابزار بازاریابی Salesforce امکان پذیر است.

  1. سرویس Salesforce Service Cloud

به لطف Salesforce، نمایندگان پشتیبانی می توانند مشکلات مشتریان را با ابزارهای مناسب حل کنند. ایجاد جوامع سلف سرویس به مشتریان شما این توانایی را می دهد که مسائل خود را با توجه به شرایط شان حل کنند. 

به عنوان صاحب خدمات، نظرات مشتریان باید دغدغه اصلی شما باشد. هر اشتراک، لایک، قلب یا پیشنهاد تفاوت بزرگی ایجاد می کند، و اگر مشتریان تان راضی هستند، شما نیز خوشحال هستید. به عنوان یک صاحب کسب و کار خدماتی، باید تمام مسائل مشتری و سابقه مشتری خود را بدانید و سپس خدمات شخصی سازی شده را بر این اساس ارائه دهید.

این سرویس شما را باهوش‌تر می‌کند و بهتر می‌توانید درباره جزئیات هر فروش و سابقه پرونده بحث کنید. شما همچنین باید بتوانید پیام های بازاریابی را ارائه دهید که علاقه مشتریان شما را برانگیزد. وقتی بهتر بتوانید با تکنسین‌ها در این زمینه ارتباط برقرار کنید، کارآمدتر کردن آنها برای شما آسان‌تر می‌شود. همه چیز با Salesforce Service Cloud امکان پذیر است.

  1. Salesforce Analytics Cloud

Analytics Cloud را می توان با بسیاری از ابرهای دیگر ادغام کرد. در این سرویس ازSalesforce ، می‌توانید داده‌ها را از همه ابرها دریافت کنید و مسائلی را که هر از گاهی پیش می‌آیند تجزیه و تحلیل کنید.

  1. Salesforce Community Cloud

کاربران ممکن است تعجب کنند که Salesforce در ابر جامعه چه کاری می تواند انجام دهد. کاربردهای خوبی در بازاریابی، فروش و خدمات دارد، اما چه تاثیری می تواند در جامعه داشته باشد؟

سرویس Salesforce Community Cloud به شما امکان می‌دهد مستقیما با مشتریان ارتباط برقرار کنید، موفقیت شریک را افزایش دهید و بهره ‌وری کارمندان را به گونه‌ای که فردایی وجود ندارد افزایش دهید.

جوامع متعددی را می توان به راحتی برای نیازهای خاص ایجاد کرد و به آنها دسترسی داشت و برای نشان دادن هر برندی سفارشی کرد. شما می توانید تجربه هر مشتری را با علایق خاص آنها شخصی سازی کنید تا مشتریان بتوانند در جوامع جستجو کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند یا به سؤالات خود پاسخ دهند در حالی که نمایندگان ارائه دهنده خدمات به مشتریان، وقت خود را صرف رسیدگی به سخت ترین موارد می کنند.

شرکای کانال می توانند با دسترسی آسان به کارشناسان و مدیریت سرنخ ها مستقیما در جامعه مشخص شده، معاملات را سریعتر ببندند. تیم های بازاریابی می توانند با آژانس ها کار کنند تا ایجاد کمپین خود را ساده کنند و بازخورد مشتریان بالقوه را جمع آوری کنند.

  1. Salesforce Commerce Cloud

خدمت بعدی Salesforce سرویس Salesforce Commerce Cloud است. این سرویس یک پلتفرم تجارت الکترونیک مبتنی بر ابر است که می تواند محصولات را در عین ارائه طیف گسترده ای از امکانات مدیریت کند. این ویژگی یک تجربه دیجیتال کامل را به مشتریان خود ارائه می دهد. تجربه خرید مشتریان را بهبود می بخشد. آنها را با محصول مناسب در زمان مناسب متصل می کند. همچنین برای اتصال بازرگانان به اطلاعات درستی که برای اتخاذ تصمیمات تجاری درست نیاز دارند، با کمک هوش مصنوعی استفاده می‌شود.

  1. Salesforce App Cloud

بیایید در مورد ابر Salesforce بعدی، یعنی Salesforce App Cloud صحبت کنیم. تصور کنید اگر قدرت ایجاد برنامه ها را داشتید چه شکلی می شد؟! Salesforce App Cloud نوع جدیدی از PaaS است که به شما کمک می کند همین کار را انجام دهید. 

این سرویس نوعی اکوسیستم برای ایجاد، کشف و اجرای تمام برنامه های شما است. توسعه دهندگانی که از چارچوب های مختلف در زبان های مدرن استفاده می کنند و مدیران سازمانی با استفاده از ابزارهای لایتنینگ کشیدن و رها کردن، مانند App Builder و Process Builder، همگی می توانند از App Cloud بهره مند شوند. با کمک این پلتفرم، داده‌های قدیمی را می‌توان مدرن‌سازی کرد و در صورتی که میزبان سازمانی هستید، از طریق برنامه‌های تلفن همراه در دسترس همه ذی نفعان قرار گیرد. می‌توانید این برنامه‌ها را برای گوش دادن به داده‌های رویداد از دستگاه‌های تلفن همراه، حسگرها، وب‌سایت‌ها و غیره طراحی کنید و سپس بر اساس آن اقدامات دقیقی انجام دهید. بنابراین، واقعا چندین ویژگی Salesforce را برای توسعه برنامه ارائه می دهد.

  1. Salesforce Collaboration Cloud یا Quip

این سرویس ابری Salesforce اساسا نحوه کار یک تیم را از ترکیب داده ها، اسناد، صفحات گسترده و غیره به هرچیز دیگری که برای اتصال به محتوا و ارتباط با تیم استفاده می شود، تغییر می دهد. 

در این مقاله ابتدا به این پرسش پاسخ دادیم که منظور از Salesforce چیست؟ و سپس در جهت آشنایی بیشتر با این سیستم مدیریت مشتری محبوب، به معرفی ابرهای مختلف Salesforce پرداختیم. امیدواریم اکنون معنی و کاربرد Salesforce را درک کرده باشید و از این CRM قدرتمند در کسب و کارتان استفاده کنید.

  • امید فاضلی