CRM فارسی

نرم افزار CRM راهی برای ارتباط با مشتریان شما

CRM فارسی

نرم افزار CRM راهی برای ارتباط با مشتریان شما

  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله با جزئیات توضیح می دهیم که Salesforce چیست و واقعا چه معنایی دارد. Salesforce یک شرکت نرم افزاری مبتنی بر ابر است که به مشتریان خود بستری را برای توسعه برنامه های کاربردی خود بدون گذراندن مراحل دشواری که قبلا در سیستم قدیمی طی می کردند، ارائه می دهد. نرم افزار یا برنامه کاربردی پس از ایجاد می تواند در فضای ابری آپلود شود تا کاربران نهایی بتوانند آنها را مشاهده کنند. 

شرکت نرم افزاری Salesforce در حال حاضر راه حل ها و پلتفرم های نرم افزاری مختلفی را برای توسعه دهندگان جهت ایجاد و توزیع نرم افزار یا برنامه های سفارشی فراهم می کند. هم اکنون غول‌های فناوری مانند گوگل، توییتر، آمازون و فیس‌بوک از SaaS یا PaaS استفاده می‌کنند.  

توسعه‌دهندگان Salesforce می‌توانند اپلیکیشنی را روی فضای ابری بسازند و با استفاده از Salesforce آن را با چندین شرکت در چندین دامنه به اشتراک بگذارند. 

وقتی صحبت از سیستم های منابع انسانی شد، هر شرکتی در سراسر جهان یک تیم منابع انسانی دارد. هر تیم منابع انسانی به یک برنامه HR برای ذخیره سوابق کارمندان نیاز دارد. تقریبا تمام مشخصات چنین برنامه ای برای همه شرکت ها مشترک است. بنابراین، به عنوان یک توسعه دهنده، ایجاد یک برنامه Salesforce برای چنین مشخصاتی، انتشار آن در فضای ابری و ارائه آن به عنوان یک سرویس به چندین مشتری به طور همزمان بسیار آسان است. از آن جایی که تعمیر و نگهداری از آن را می توان به خوبی انجام داد، بنابراین اساسا مشکل مقیاس پذیری حذف شده است.

این ویژگی ها در واقع توانایی هایی است که Salesforce می تواند انجام دهد و به همین دلیل است که Salesforce برای کسب و کار شما اهمیت دارد. جالب است که بدانید Salesforce قدیمی ترین و منعطف ترین CRM تا به امروز است.

همین امر در مورد سیستم های مالی نیز صدق می کند، زیرا اکثر شرکت های مالی یا بانک ها باید تراکنش های مختلفی را ردیابی کنند، هم چنین مواردی از قبیل اینکه چه کسی آنها را انجام می دهد، میزان تراکنش ها چقدر است و انجام تراکنش در چه زمانی صورت گرفته است. می توان یک اپلیکیشن واحد ایجاد کرد تا تمامی مشخصات مورد نیاز را برآورده کند و با انتشار ساده این اپلیکیشن در فضای ابری، به چندین مشتری خدمات ارائه شود. به همین دلیل است که Salesforce شماره یک در CRM و فروش است. 

با ما همراه باشید تا در ادامه به مهم ترین سرویس های ابری Salesforce اشاره کنیم تا بتوانید با آگاهی بیش تری از امکانات کاربردی این سیستم مدیریت مشتری فوق العاده استفاده کنید. 

  1. سرویس فروش ابری Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud محبوب ترین و قابل اعتمادترین سرویس ابری است که توسط Salesforce ارائه می شود. برای کسب و کارهایی که در مورد سرنخ ها و مشتریان به پیگیری های زیادی نیاز دارند بسیار مفید است. Sales Cloud کار یک نماینده فروش را بسیار آسان می کند زیرا به آنها دید بسیار تلفیقی از همه مشتریان می دهد. همه داده ها را می توان در یک پنجره واحد با تمام جزئیات مورد نیاز ذخیره کرد. 

تنها با یک کلیک می توان مشخصات مشتری را مشاهده، ویرایش یا حذف کرد. تمام اطلاعات و تعاملات مشتری در یک مکان اتفاق می افتد و این همان چیزی است که Salesforce Sales Cloud به کسب و کارها کمک می کند. این سرویس امکان بهره برداری بهتر از داده های تجاری توسط نمایندگان فروش را فراهم می کند. به لطف ادغام بهترین شیوه ها و همچنین هوشمندی آنلاین، تراکنش ها سریعتر پردازش می شوند. بر اساس آخرین اطلاعات می توان به سرعت تصمیم گیری کرد زیرا همه داده ها در یک مکان قرار دارند. این اطلاعات به قدری سازگار است که می توان آنها را از طریق تلفن، لپ تاپ و غیره مشاهده کرد. سرنخ ها را می توان در زمان مناسب به نماینده مناسب تحویل داد و بهره وری را بهبود بخشید. 

  1. سرویس بازاریابی ابری Salesforce Marketing Cloud

ابر بازاریابی تقریبا توسط هر کسب و کاری برای اهداف بازاریابی استفاده می شود. در سرویس Salesforce Marketing Cloud، می‌توانید فقط با یک کلیک، نامه‌های شخصی‌سازی شده را برای هزاران مشتری بالقوه ارسال کنید. همچنین می توانید با استفاده از تبلیغات، محتوای رسانه های اجتماعی خاصی را هدف قرار دهید. از این سرویس می توانید برای افزایش ارقام فروش خود استفاده کنید.

راه های زیادی برای تعریف استراتژی بازاریابی بهینه وجود دارد. اما در میان این شرکت هایی که در بازاریابی شکست خوردند، یک چیز واضح است. سیل تبلیغات هدفمند ضعیف برای مشتریان به وضوح راه حلی نیست. اگر شما یک کاربر مشتاق آنلاین هستید، قطعابا چنین تبلیغاتی در صندوق پستی خود مواجه شده اید. 

اگر به فکر بازاریابی دقیق و اصولی هستید، با Salesforce Marketing Cloud می توانید تیم بازاریابی خود را باهوش تر کنید و در مورد هر مشتری پیش بینی بیشتری داشته باشید. در این صورت شما یک پلتفرم هوشمند خواهید داشت که بازاریابی، فروش، خدمات و تجارت را ادغام می‌کند که مجهز به ابزارها و داده‌هایی برای ارائه توصیه‌هایی بر اساس خریدهای گذشته است و آن را به یک CRM مشترک تبدیل می‌کند.  

این سرویس همچنین برای عیب یابی مشکلاتی که مشتریان شما ممکن است با محصولات خاصی داشته باشند مفید است. می توانید تعامل را از طریق انجمن های سفارشی افزایش دهید و از طریق هر دستگاهی در هر کانالی از رسانه های اجتماعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. جمع آوری بینش های کلیدی برای تقویت رابطه شما با هر مشتری در هر مرحله با Salesforce Marketing Cloud ساده می شود. کمپین هایی که به راحتی قابل تنظیم هستند تا به تولید سرنخ در خط لوله کمک کنند و در عین حال دید کاملی از داده های مشتری برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود داشته باشید، همه این ها با ابزار بازاریابی Salesforce امکان پذیر است.

  1. سرویس Salesforce Service Cloud

به لطف Salesforce، نمایندگان پشتیبانی می توانند مشکلات مشتریان را با ابزارهای مناسب حل کنند. ایجاد جوامع سلف سرویس به مشتریان شما این توانایی را می دهد که مسائل خود را با توجه به شرایط شان حل کنند. 

به عنوان صاحب خدمات، نظرات مشتریان باید دغدغه اصلی شما باشد. هر اشتراک، لایک، قلب یا پیشنهاد تفاوت بزرگی ایجاد می کند، و اگر مشتریان تان راضی هستند، شما نیز خوشحال هستید. به عنوان یک صاحب کسب و کار خدماتی، باید تمام مسائل مشتری و سابقه مشتری خود را بدانید و سپس خدمات شخصی سازی شده را بر این اساس ارائه دهید.

این سرویس شما را باهوش‌تر می‌کند و بهتر می‌توانید درباره جزئیات هر فروش و سابقه پرونده بحث کنید. شما همچنین باید بتوانید پیام های بازاریابی را ارائه دهید که علاقه مشتریان شما را برانگیزد. وقتی بهتر بتوانید با تکنسین‌ها در این زمینه ارتباط برقرار کنید، کارآمدتر کردن آنها برای شما آسان‌تر می‌شود. همه چیز با Salesforce Service Cloud امکان پذیر است.

  1. Salesforce Analytics Cloud

Analytics Cloud را می توان با بسیاری از ابرهای دیگر ادغام کرد. در این سرویس ازSalesforce ، می‌توانید داده‌ها را از همه ابرها دریافت کنید و مسائلی را که هر از گاهی پیش می‌آیند تجزیه و تحلیل کنید.

  1. Salesforce Community Cloud

کاربران ممکن است تعجب کنند که Salesforce در ابر جامعه چه کاری می تواند انجام دهد. کاربردهای خوبی در بازاریابی، فروش و خدمات دارد، اما چه تاثیری می تواند در جامعه داشته باشد؟

سرویس Salesforce Community Cloud به شما امکان می‌دهد مستقیما با مشتریان ارتباط برقرار کنید، موفقیت شریک را افزایش دهید و بهره ‌وری کارمندان را به گونه‌ای که فردایی وجود ندارد افزایش دهید.

جوامع متعددی را می توان به راحتی برای نیازهای خاص ایجاد کرد و به آنها دسترسی داشت و برای نشان دادن هر برندی سفارشی کرد. شما می توانید تجربه هر مشتری را با علایق خاص آنها شخصی سازی کنید تا مشتریان بتوانند در جوامع جستجو کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند یا به سؤالات خود پاسخ دهند در حالی که نمایندگان ارائه دهنده خدمات به مشتریان، وقت خود را صرف رسیدگی به سخت ترین موارد می کنند.

شرکای کانال می توانند با دسترسی آسان به کارشناسان و مدیریت سرنخ ها مستقیما در جامعه مشخص شده، معاملات را سریعتر ببندند. تیم های بازاریابی می توانند با آژانس ها کار کنند تا ایجاد کمپین خود را ساده کنند و بازخورد مشتریان بالقوه را جمع آوری کنند.

  1. Salesforce Commerce Cloud

خدمت بعدی Salesforce سرویس Salesforce Commerce Cloud است. این سرویس یک پلتفرم تجارت الکترونیک مبتنی بر ابر است که می تواند محصولات را در عین ارائه طیف گسترده ای از امکانات مدیریت کند. این ویژگی یک تجربه دیجیتال کامل را به مشتریان خود ارائه می دهد. تجربه خرید مشتریان را بهبود می بخشد. آنها را با محصول مناسب در زمان مناسب متصل می کند. همچنین برای اتصال بازرگانان به اطلاعات درستی که برای اتخاذ تصمیمات تجاری درست نیاز دارند، با کمک هوش مصنوعی استفاده می‌شود.

  1. Salesforce App Cloud

بیایید در مورد ابر Salesforce بعدی، یعنی Salesforce App Cloud صحبت کنیم. تصور کنید اگر قدرت ایجاد برنامه ها را داشتید چه شکلی می شد؟! Salesforce App Cloud نوع جدیدی از PaaS است که به شما کمک می کند همین کار را انجام دهید. 

این سرویس نوعی اکوسیستم برای ایجاد، کشف و اجرای تمام برنامه های شما است. توسعه دهندگانی که از چارچوب های مختلف در زبان های مدرن استفاده می کنند و مدیران سازمانی با استفاده از ابزارهای لایتنینگ کشیدن و رها کردن، مانند App Builder و Process Builder، همگی می توانند از App Cloud بهره مند شوند. با کمک این پلتفرم، داده‌های قدیمی را می‌توان مدرن‌سازی کرد و در صورتی که میزبان سازمانی هستید، از طریق برنامه‌های تلفن همراه در دسترس همه ذی نفعان قرار گیرد. می‌توانید این برنامه‌ها را برای گوش دادن به داده‌های رویداد از دستگاه‌های تلفن همراه، حسگرها، وب‌سایت‌ها و غیره طراحی کنید و سپس بر اساس آن اقدامات دقیقی انجام دهید. بنابراین، واقعا چندین ویژگی Salesforce را برای توسعه برنامه ارائه می دهد.

  1. Salesforce Collaboration Cloud یا Quip

این سرویس ابری Salesforce اساسا نحوه کار یک تیم را از ترکیب داده ها، اسناد، صفحات گسترده و غیره به هرچیز دیگری که برای اتصال به محتوا و ارتباط با تیم استفاده می شود، تغییر می دهد. 

در این مقاله ابتدا به این پرسش پاسخ دادیم که منظور از Salesforce چیست؟ و سپس در جهت آشنایی بیشتر با این سیستم مدیریت مشتری محبوب، به معرفی ابرهای مختلف Salesforce پرداختیم. امیدواریم اکنون معنی و کاربرد Salesforce را درک کرده باشید و از این CRM قدرتمند در کسب و کارتان استفاده کنید.

  • ۰۱/۰۶/۰۷
  • امید فاضلی

salesforce

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی