CRM فارسی

نرم افزار CRM راهی برای ارتباط با مشتریان شما

CRM فارسی

نرم افزار CRM راهی برای ارتباط با مشتریان شما

  • ۰
  • ۰

شرکت های مطرح دنیا که از نرم افزار HubSpot جهت مدیریت و تعامل بهتر با مشتریان خود بهره می برند.

HubSpot یک پلتفرم CRM است که به شما امکان می دهد سرنخ ها و مشتریان خود را در مراحل مختلف کسب و کارتان ردیابی کنید. CRM HubSpot در واقع رایگان است و با مجموعه‌ای از ابزارها از جمله چت زنده، لیست‌های پویا، فرم‌هایی برای جذب سرنخ و بازاریابی ایمیلی همراه است.

مهاجرت مشتریان و جمعیت مناسب به شما امکان می دهد یک دیدگاه مشتری واحد داشته باشید که ارتباط آنها با شرکت مربوطه، همکاران، فعالیت، مکاتبات، عضویت در لیست و تعامل، فعالیت از وب سایت ... لیست ادامه دارد. این دیدگاه مشتری و نحوه ادغام آن در سراسر پلتفرم یکی از بزرگترین نقاط قوت HubSpot است.

ویژگی های کلیدی HubSpot که تأثیر قابل توجهی بر تیم فروش شرکت ها گذاشته است:

  • همسویی فروش و بازاریابی

  • نتایج همسویی موفق

  • قوانین قابل برنامه ریزی

  • تجربه کاربری یکپارچه

  • بدون سرنخ در مقابل مخاطبین

  • داده های تجاری یکپارچه

  • بینش عملی

در ادامه به معرفی شرکت های معتبری می پردازیم که  با استفاده از نرم افزار HubSpot کسب و کار خود را توسعه و میزان فروش شان را افزایش داده اند. 

  1. Crunch Fitness با HubSpot سرنخ ها و ثبت نام ها را افزایش می دهد

شرکت Crunch Fitness که در سال 1989 در شهر نیویورک تأسیس شد، با شعار "قضاوت نکنیم!"به بیش از 300 باشگاه در سراسر جهان رسیده است.  با این عقیده Crunch Fitness از همه افراد صرف نظر از شکل، اندازه، سن، نژاد، جنسیت یا سطح تناسب اندام استقبال می کند.   

متأسفانه ابزارهای فروش و بازاریابی این شرکت نتوانستند با این رشد همگام شوند. وب سایت آن مستعد خرابی بود و به روز رسانی با اطلاعات فعلی دشوار بود.

هیلی ایروین، مدیر فناوری بازاریابی Crunch Fitness می‌گوید: «فرانچایزهای ما شرکت‌های LLC خودشان هستند و خواهان دسترسی، کنترل و ورودی بیشتر به فروش و بازاریابی بودند. آنها می خواستند عملکرد ایمیل را ببینند و مخاطبین را تجزیه و تحلیل کنند. اما در کاری که می توانستیم انجام دهیم بسیار محدود بودیم.

بنابراین، Crunch Fitness HubSpot Marketing Hub Enterprise، Sales Hub Professional و CMS Professional را پیاده سازی کرد تا فروش، بازاریابی و مدیریت محتوا را در یک پلتفرم ادغام کند که بتواند برای فرنچایزها باز کند.

  1. چگونه Ceros با HubSpot سرنخ ها را افزایش داد؟

Ceros یک پلت فرم ایجاد محتوای تعاملی مبتنی بر ابر را برای برندهای پیشرو B2B و B2C مانند Dallas Cowboys، NewsCred، Wall Street Journal و غیره فراهم می‌کند. به عنوان یک استارتاپ با اهداف رشد تهاجمی، تیم فروش و بازاریابی بر آگاهی از نام تجاری همراه با تولید سرنخ با حجم بالا متمرکز است. آنها به پلتفرم بازاریابی و فروش همه‌جانبه HubSpot روی آوردند تا با ایجاد یک فرآیند پیشرفته و سرتاسر به اهداف خود دست یابند که منجر به تولید سرنخ و فروش می‌شود. 

نرم افزار Ceros ایجاد محتوای تعاملی آنلاین را برای بازاریابان و طراحان آسان می کند. نه تنها تولید محتوا برای آنها یک اشتیاق است، بلکه توانایی ردیابی و اندازه گیری عملکرد محتوا نیز همین است. این عوامل همسویی با HubSpot را برای Ceros طبیعی کرد. نرم افزار بازاریابی ورودی HubSpot اکنون به تیم بازاریابی Ceros دید کاملی از نحوه تعامل مخاطبین با وب سایت، محتوا، ایمیل و رسانه های اجتماعی خود می دهد.

Ceros از فناوری HubSpot در کل پشته بازاریابی خود استفاده می کند. با انجام این کار، آنها قادر به سرمایه گذاری و افزایش دانش خود در سه زمینه اصلی هستند:

  1. با استفاده از ابزارهای فروش HubSpot، نمایندگان توسعه کسب و کار Ceros (BDRs) می توانند هشدارهایی را در زمان واقعی دریافت کنند که مشتریان احتمالی با ایمیل یا محتوای وب سایت تعامل داشته باشند تا یک گفتگوی به موقع ایجاد شود.

  2. BDRها و تیم فروش می توانند این تعاملات را در سوابق تماس فردی ببینند تا به روشی آگاهانه و هوشمندانه بر اساس آنچه مردم به آن ابراز علاقه می کنند، با آنها ارتباط برقرار کنند.

 

  1. در بخش بازاریابی، ابزارهای HubSpot Reporting به Ceros اجازه می‌دهد تا ایمیل‌ها و کمپین‌های پیگیری گسترده‌تر و مبتنی بر رفتار را انجام دهد. به عنوان مثال، آنها یک پیگیری خودکار را برای یک گروه که 100٪ ویدیوی آزمایشی خود را تماشا کرده اند و گروهی دیگر برای کسانی که تماشا نکرده اند ارسال می کنند.

 

  1. رضایت مندی کامل شرکت Ving از نرم افزار HubSpot 

Ving یک پلت فرم انطباق است که ردیابی، نظارت و ثبت انطباق کارکنان و مشارکت با آموزش ایمنی شرکت را برای شرکت ها آسان و کارآمد می کند. Ving در روزهای اولیه خود از HubSpot استفاده می کرد، اما پیاده سازی آن در اولویت نبود.

در نتیجه، Ving در نهایت به Salesforce مهاجرت کرد تا هزینه های کسب و کار را کاهش دهد. وینگ با ثبت نام تنها برای دو یا سه صندلی برای تیم فروش، فکر می کرد آنچه را که نیاز دارد به دست خواهد آورد و از نظر مالی در وضعیت خوبی خواهد بود.

اما پس از سه سال استفاده از Salesforce، بازگشت به HubSpot CRM به موضوع بحث تبدیل شده است. صرفه جویی در هزینه های پیش بینی شده محقق نشد زیرا استفانی و تیمش مجبور بودند ابزارهای اضافی را برای دستیابی به عملکرد مورد نیاز خود پیاده سازی کنند - و هزینه آن ابزارها انباشته شد.

بنابراین تیم Ving ، سیستم مدیریت مشتری HubSpot را با استفاده از کارت امتیازی که شامل روابط شریک، اهداف، قابل تحویل، منابع داخلی و هزینه‌ها بود، بررسی کرد. به زودی مشخص شد که HubSpot تمام ویژگی های مورد نیاز Ving را در یک پلتفرم دارد.

تیم Ving بسیار تحت تأثیر این پیاده‌سازی قرار گرفت و با HubSpot به طور کلی، آنها در نهایت پشته فناوری Ving را گسترش دادند تا شامل Marketing Hub، CMS Hub، Service Hub و Sales Hub شود. 

 

شرکت هایی که از سیستم مدیریت مشتری Microsoft Dynamics 365 Remote Assist استفاده کرده اند

  1. استفاده شرکت L'Oréal از نرم افزار Microsoft Dynamics 365 Remote Assist در جهت تسهیل کار جهانی و کمک به محیط زیست

 

شرکت L'Oréal در سراسر جهان به دلیل کیفیت و تنوع گسترده محصولات زیبایی خود که نتیجه تلاش کارمندان آن در 150 کشور جهان است، شناخته شده است که برای تولید و بسته بندی به ماشین آلات پیچیده نیاز دارند. گاهی اوقات یک ماشین نیاز به تعمیر دارد زیرا یک قطعه خراب است، تجهیزات جدید باید نصب شود، یا ممکن است ماشین نیاز به بازرسی داشته باشد. در این مواقع، توضیح واضح فرآیند از طریق تلفن همیشه آسان نیست و آوردن کارشناسان به سایت ممکن است گران تمام شود. این رویکرد سنتی برای تعمیر و نگهداری در محل نیز می تواند به تاخیرهای قابل توجه و پرهزینه منجر شود.   

برای حل این چالش، این شرکت به دنبال راهی برای بهره مندی از تخصص افرادی بود که در محل حضور ندارند. کمپانی L'Oréal ، نرم افزار Microsoft Dynamics 365 Remote Assist را در هولولنز 2 انتخاب کرد تا به کارمندان در یک مکان اجازه دهد تا ببینند کارمندان در مکان دیگر در زمان واقعی به چه چیزی نگاه می کنند. آن‌ها می‌توانند به یک تصویر واکنش نشان دهند، از حاشیه‌نویسی‌های واقعیت ترکیبی استفاده کنند و اطلاعات مهم را حتی زمانی که به صورت فیزیکی در دو طرف کره زمین قرار دارند، به اشتراک بگذارند. این امر به طور قابل توجهی هزینه های عملیاتی و سفر را کاهش می دهد و کارایی را افزایش می دهد و بازگشت فوری سرمایه را فراهم می کند. 

  1. به دست آوردن کارایی شرکت مرسدس بنز با استفاده از HoloLens 2 و Dynamics 365 Remote Assist

مرسدس بنز یک نماد جهانی در صنعت خودروسازی و متعهد به ارائه تجربه نهایی مشتری، نه تنها در طراحی و تولید خودروهای برتر بلکه ارانه دهنده ی خدمات پیشرو در صنعت است. برای کمک به دستیابی به این هدف، این شرکت فناوری‌های Microsoft HoloLens 2 و Dynamics 365 Remote Assist را برای بهبود کارایی تکنسین خدمات، کاهش زمان حل مشکلات و کاهش هزینه و اثرات زیست‌محیطی سفرهای مرتبط با خدمات انتخاب کرد. 

با HoloLens 2 و Dynamics 365 Remote Assist، چندین متخصص از سراسر جهان می‌توانند با یک تماس به رفع مشکل کمک کنند. کارشناسان از راه دور می توانند هر چیزی را که تکنسین می بیند ببینند، می توانند اطلاعات را مستقیما به نمای HoloLens 2 ارسال کنند و اطلاعات بصری را حاشیه نویسی کنند. مشکلی که ممکن است روزها تماس های تلفنی و ایمیل ها را برطرف کند، اکنون با یک مکالمه 10 دقیقه ای قابل حل است. ما در زمان زیادی صرفه جویی می کنیم و نیازی به برگشت و جلو رفتن، آپلود اطلاعات، پرسیدن سوال و انتظار برای پاسخ نداریم. 

 

معرفی 14 شرکت برتر دنیا که از Salesforce CRM در ایالات متحده استفاده می کنند

در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، بهتر است بدانید که یک چرخه حیاتی وجود دارد. این چرخه ابتدا با بازاریابی شروع می شود، به سمت فروش حرکت می کند، سپس برای حفظ رابطه به بازاریابی و فروش باز می گردد.

نقش های CRM معمولا به اشتراک گذاری فایل ها، نمایش فروش، ارسال پیام به همکاران، یکپارچه سازی ایمیل ها و استفاده از داشبورد مربوط می شود. با این حال، Salesforceبه عنوان نرم افزار شماره یک CRM در جهان، با داشتن یک اتوماسیون بازاریابی و یک ابزار خدمات مشتری، سیستمی فراتر از این ویژگی ها است.

این  نرم افزار به شما کمک می کند تا با درک بهتر مشتریان، تعامل خوبی با سرنخ ها و مشتریان خود داشته باشید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با آنها رابطه برقرار کنید و به انتظارات آنها پاسخ دهید. در ادامه جهت آشنایی شما با این نرم افزار کاربردی، ما 10 مزیت CRM Salesforce را بیان می کنیم.

آشنایی با 10 ویژگی برتر سیستم مدیریت مشتری Salesforce:

  1.  امکان استفاده از ابزارهای اتوماسیون جهت برقراری ارتباط

  2. استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها

  3. پیگیری فعالیت مشتری

  4. همگام سازی داده ها از برنامه های مختلف

  5. کمک به مشتریان از طریق چت 

  6. تعامل مداوم با مشتریان فعلی

  7. مخاطبان خود را در یک مکان مشاهده کنید

  8. می توانید اپلیکیشن بسازید

  9. برای درک بهتر کسب و کار خود، بینش جمع آوری کنید

  10. استفاده از ویژگی همه کانالی: ویژگی همه ‌کانالی که به برند شما کمک می‌کند رویکردی واحد داشته باشد تا مشتریان شما تجربه‌ای ثابت داشته باشند.

فهرست 14 شرکت مطرح جهان که بر مدیریت ارتباط با مشتری تحت نرم افزار Salesforce CRM متکی هستند و به Salesforce اعتماد دارند:

  • Spotify

  • Amazon Web Services

  • U.S. Bank

  • Toyota

  • Macy’s

  • T-Mobile

  • Aldo

  • The New York Post

  • American Express

  • Canon

  • TheAmerican Red Cross

  • L’Oréal Americas

  • NBCUniversal

  • The Hershey Company

  • ۰۱/۰۶/۲۲
  • امید فاضلی

CRM

نرم افزار CRM

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی