CRM فارسی

نرم افزار CRM راهی برای ارتباط با مشتریان شما

CRM فارسی

نرم افزار CRM راهی برای ارتباط با مشتریان شما

  • ۰
  • ۰

آیا کسب و کار شما با هدر رفتن پول و سرمایه، اهداف اشتباه و خدمات ضعیف به مشتریان مواجه است؟ اگر فکر می کنید این وضعیت فقط در شرکت شما اتفاق می افتد،در اشتباه هستید زیرا آمار نشان می دهد که حداقل 43 درصد از شرکت های بزرگ همین مشکل را دارند. با این حال، برای هر چالش، همیشه یک راه حل وجود دارد. در این حالت، اغلب شرکت ها می توانند این مشکل را با یکپارچه سازی راه حل های تکنولوژیکی مانند نرم افزار CRM که می تواند مدیریت زمان و ارتباطات بین بخشی را بهینه کند، حل کند.

 

اگرچه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در اصل برای مدیریت وظایف تجاری و روابط با خریداران خود طراحی شده است، اما داده های زمان واقعی را در مورد رویدادهای تجاری داخلی و خارجی ارائه می دهد. این نوع نرم افزار همچنین نقش مهمی در بهینه سازی پویایی بین بخش ها مانند کار متقابل، دستیابی به هدف یکپارچه و برنامه ریزی دارد.

در عین حال، گزارش‌های عملکرد ماژول‌های مختلف CRM تصاویر دقیقی از ظرفیت و کارایی عملیات کسب‌وکار ثبت می‌کنند، این معیارها برای اعمال نفوذ مدیریت پروژه، مدیریت هزینه، ITSM، تاکتیک‌های بازاریابی و موارد دیگر ضروری هستند.

 

بخش های تجاری که از ادغام نرم افزار CRM بهره می برند

ما می دانیم که استفاده از CRM یک گام اساسی برای تحول دیجیتال هر کسب و کاری است. این قابلیت را دارد که بازده سرمایه گذاری (ROI) را چند برابر کند و عیوب تجربه کاربر را که به دلیل کمبود منابع فناوری ایجاد شده است را اصلاح کند و دید یکپارچه از گردش کار را امکان پذیر می کند.

علاوه بر این، جدیدترین نرم‌افزار CRM دستیارهای چندوظیفه‌ای هستند که با رابط کاربری دلپذیری طراحی شده‌اند که به همه اعضای تیم اجازه می‌دهد از پتانسیل پلتفرم‌ها استفاده کنند، حتی اگر در برنامه‌نویسی خوب نباشند یا بر تکنیک‌های موضوعات مسلط نباشند.

 

در اینجا 5 دپارتمان تجاری برتر وجود دارد که به راحتی می توانند از یکپارچه سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بهره مند شوند:

 

1. فروش و خدمات مشتری

همان طور که از نام آن پیداست، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در درجه اول کاربرد خود را در بخش فروش و خدمات مشتری پیدا می کند. این نرم افزار راه حل های اتوماسیون خدمات مشتری مانند ربات های چت برای سرنخ ها، مدیریت کمپین ایمیل، ردیابی و اجرا، به روز رسانی بلادرنگ پایگاه داده و طبقه بندی خریداران بالقوه را ارائه می دهد.

ماژول‌های تماس و خدمات، کارهای تکراری مانند جمع‌آوری شماره تلفن، آدرس ایمیل، کاربران رسانه‌های اجتماعی و شخصی‌سازی نمایه‌های خریدار را بهبود و خودکار می‌کنند که فرآیند فروش را ساده می‌کند.

 

تیم فروش همچنین می تواند حجم کار نوشتن گزارش ها و پیش بینی های سخت را کاهش دهد. CRM مدرن معیارهای هوشمند و گزارش های طراحی شده ای را ارائه می دهد که آمار را برای درک درآمد اقتصادی و توسعه استراتژی های مناسب نمایش می دهد. علاوه بر این، می‌توان گردش‌های کاری مختلفی را با هدف تسریع مدیریت زمان کار و کارمند پیاده‌سازی کرد.

با ایجاد و خودکارسازی سوابق الکترونیکی، تیم‌های فروش و خدمات مشتری می‌توانند با کاغذبازی‌های بی‌پایانی که به سرعت در حال تحقیق درباره فرصت‌های فروش هستند، خداحافظی کنند. بدون شک اتوماسیون و پشتیبانی هوش مصنوعی نرم افزار CRM برای بخش فروش حاکی از بهبود قابل توجه ظرفیت تولید پروموترها است. پس از یک دوره استفاده از راه حل های CRM، کسب و کار شما می تواند 50 درصد در فروش به دست بیاورد، نرخ نگهداری را تا 27 درصد افزایش دهد و فرهنگ رضایت مشتری را ایجاد کند.

 

2. دپارتمان فروش

بخش فروش مسئول برنامه های اقدام مالی میان مدت و بلند مدت، مدیریت موجودی و کنترل محصولات نهایی است. بدون داده‌های صحیح و اطلاعات به‌روز در مورد جریان‌های نقدی ورودی و خروجی، تیم تجاری نمی‌تواند استراتژی‌های اقتصادی را برای رشد کسب‌وکار ترسیم کند. در این راستا، نرم افزار CRM دارای چندین ابزار است که عملکرد یکپارچه و ارتباطات بین بخشی را بهینه می کند.

 

با راه حل CRM، تیم فروش گزارش های دقیق را دریافت می کند و از گردش کار خودکار استفاده می کند که از ارتباط متقابل بین فروش و بازاریابی استفاده می کند. علاوه بر این، برای بدست آوردن معیارهای ورودی و خروجی پول، آنها ممکن است بتوانند نشت های مالی و همچنین الگوهای درآمد را تنظیم کنند.

پیش بینی های فروش را می توان به راحتی به پیش بینی های سالانه بخش فروش تعمیم داد. گزارش‌های بهره‌وری، تنظیمات بودجه را روشن می‌کنند، در حالی که دیجیتالی کردن سوابق، ارتباط بین بخش‌های به ظاهر متفاوت اما وابسته به هم را بهبود می‌بخشد.

 

3. تیم IT

یکی از مهمترین وظایف بخش فناوری اطلاعات، نظارت و ارزیابی سیستم های اطلاعاتی به منظور بهره گیری از هر فرآیند تجاری است. اگرچه اکثر تیم های فناوری اطلاعات هنوز با گزارش های عملکرد سروکار دارند، منابع نرم افزار CRM مانند گردش کار، پایگاه داده دانش و تجزیه و تحلیل قابلیت استفاده را می توان به اطلاعات حیاتی در مورد رابطه بین کارکنان شرکت و ابزارهای تکنولوژیکی تبدیل کرد. علاوه بر این، شما می توانید به طور کامل نیازهای بهره وری هر بخش را درک کنید.

به این ترتیب تیم فناوری می تواند با توجه به سطح تخصص و مشکل خاص هر بخش از شرکت، مناسب ترین راه حل های فناوری اطلاعات را ادغام کند.

 

نرم افزار CRM منبع باز سازگاری منابع را برای استفاده بهتر توسط بخش های مربوطه ترویج می کند. همانطور که می‌دانید، هر کسب‌وکاری نیازهای منحصر به فردی دارد و بهترین راه برای کارآمد کردن رابطه کاربر و ماشین این است که راه‌حل‌ها را با نیازهای خاص تیم‌های کاری طراحی کنیم. از این نظر، نرم افزار CRM راهی یکپارچه برای شروع سفارشی سازی فناوری شما است.

 

4. بخش بازاریابی

با نرم افزار CRM، تیم بازاریابی می تواند سفر خریدار را از سرنخ های ساده به سرنخ های بازاریابی واجد شرایط و سرنخ های فروش واجد شرایط سرعت بخشد. در این راستا، فروش و بازاریابی می توانند هم افزایی را برای شخصی سازی بیش از حد تاکتیک های بازاریابی واسطه ترکیب کنند. همچنین به اعضای بازاریابی کمک می کند تا مشکلات مربوط به سرنخ‌های باکیفیت را در تلاش برای ایجاد محتوای ارزشمندتر درک کنند.

 

5. بخش اداری

در نهایت، بخش اداری از عملکردهای خودکار CRM با کنترل انطباق SLA، پیگیری موارد خاص، ایمن سازی تمام اسناد مهم از طریق اسکن و درگیر شدن در گردش های کاری مختلف برای بهره مندی از مدیریت پروژه بهره می برد.

ماژول‌های CRM امکان تجسم چندبعدی از تمام ارکان شرکت را فراهم می‌کنند و همچنین به مدیران کمک می‌کنند تا اقدامات پیشگیرانه و اصلاح استراتژی‌ها را بدون تأثیر بر رشد تدریجی شرکت انجام دهند.

 

 

 

  • ۰۱/۰۹/۰۲
  • امید فاضلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی